follow

PRONO: WTF CÂŞTIGĂ ETAPA ŞI TITLUL DE CAMPION

WTF este al doilea campion al concursului de pronosticuri, pecetluindu-şi victoria printr-un succes în ultima etapă, împărţit cu Vidrascud. Olteanul gălăgios (pleonasm, ştiu) şi-a completat "tripla" personală prin faptul că a depăşit borna de 200 de puncte în clasamentul general.

De fapt, dacă facem o scurtă comparaţie cu prima ediţie a concursului, observăm că oricare dintre primii cinci clasaţi în acest an ar fi fost campion în 2012. Aşa că Seby, câştigătorul de anul trecut, care a pierdut un loc pe podium în ultimul moment în faţa lui Deki, un oltean mai puţin gălăgios în ultima perioadă, se poate consola cu faptul că a fost mai bun decât atunci când a fost cel mai bun.

Poziţia a doua a fost adjudecată de Slayer, la o distanţă destul de importantă faţă de WTF. Mă gândesc că au fost totuşi etape câştigate cu 5 puncte.

Pentru a nu supăra pe nimeni, subsemnatul a ales că se sacrifice şi să încheie el pe ultimul loc în ultima etapă. Ca o gazdă primitoare ce se consideră.

Altfel, redevenind serios, vă aştept părerile la rubrica de comentarii şi, în primul rând, sunt curios dacă vreţi să continuăm jucatul de-a pronosticurile, pentru că am observat că în ultima vreme suntem tot mai puţini. Sigur, dacă vor exista mereu 14-15 persoane care să fie prezente constant, nu am nicio problemă să mergem mai departe.

În final, evident, felicitări campionului!

Clasament etapa a 38-a

1. WTF, Vidrascud - 6 puncte
2. Bodyky, Boboin, Deki, Gigi - 5 puncte
3. Slayer, Gumitza, B0gdaaan, Seby, Edinho - 4 puncte
4. Cosmin07, Speedy - 3 puncte
5. Ionuţ - 2 puncte

Clasament general final

1. WTF - 201 puncte
2. Slayer - 196 de puncte
3. Deki - 193 de puncte
4. Seby - 192 de puncte
5. Gumitza - 191 de puncte
6. Cosmin07 - 187 de puncte
7. Ionuţ - 178 de puncte
8. Bodyky - 176 de puncte
9. Vidrascud - 174 de puncte
10.Speedy - 172 de puncte
11.B0gdaaan - 171 de puncte
12.Mishu - 170 de puncte
13.Edinho - 168 de puncte
14.Vale_Axente - 163 de puncte
15.Gigi - 157 de puncte
16.Nerazzurr - 156 de puncte
17.Catalin Cucuteanu - 147 de puncte
18.Intermilano.ru - 144 de puncte
19.Seitan Cristi - 143 de puncte
20.Boboin - 121 de puncte
21.Radurizan - 110 puncte
22.Crisan - 107 puncte
23.Zaru - 90 de puncte
24.Mirifiq - 88 de puncte
25.Alex21 - 78 de puncte
26.Cristy - 68 de puncte
27.Milano1908 - 66 de puncte
28.KongMing - 56 de puncte
29.Montana Tony - 45 de puncte
30.Jerry - 44 de puncte
31.Cosmininter - 43 de puncte
32.Beniono - 40 de puncte
33.Marius - 39 de puncte
34.BB - 36 de puncte
35.Beyou - 33 de puncte
36.Ovi Jeco - 27 de puncte
37.Cosmin/Cristina, Cornel - 25 de puncte
38.Alexutzu' - 24 de puncte
39.WooZie - 20 de puncte
40.Alberto - 19 puncte
41.Coco70 - 13 puncte
42.Puyolescu - 11 puncte
43.PRV - 10 puncte
44.Thunder - 9 puncte
45.Venyamin Markovik - 7 puncte
46.SaintSylveszter, Sergiu - 6 puncte
47.Bdsumy, Kata, Geo - 4 puncte
48.K3r0s3x - 3 puncte

By Ionut Tataru with 13 comentarii

13 comentarii:

  • WTF says:

    ... ca sunt oltean nu am nici 1 problema dar pentru ca tot m.ai facut "galagios" - MA ASTEPTAM LA NISTE STATISTICI ... gen . cele mai multe victorii de etapa etc. ... :) ...

    ... ii felicit si eu pe cei din top 5 ... nu ii felicit pe toti caci astfel ne.am putea felicita bine merci dupa prima etapa ... :) ...

    ... nu zic ca 15/18 jucatori sunt multi dar nici putini nu sunt ... la urma urmei poti iesi pe locul 2 din tot atatia participanti ... deci nr. putin de jucatori nu cred ca ar trebui sa fie un impediment pentru editia a3-a ...

  • boboin says:

    Eu de cand am aflat de existenta siteului am participat )exceptand o editie) la toate etapele de pronosticuri. Astept sezonul viitor sa particip de la prima etapa

  • seby says:

    Felicitari WTF! ai facut un retur magnific cum n-a reusit Interu' nostru :)

    si eu ma'ntrebam de ce tot renunta lumea. Mirificu, BB, zaru, ovi jeco, oameni de baza sezonul trecut au cam lasat-o flasca. Poate ca le-a scapat o tura si dup'aia le-a pierit cheful. Eu zic sa-i dai mai departe Ioane, asta daca nu-ti creeaza vreun inconvenient, ceva :)

  • Speedy says:

    Felicitari castigatorului in primul rand. Felicitari si lui Ionut pentru munca depusa, nu este usor sa aduni o gramada de pronosticuri in fiecare saptamana. Bravo Ionut. Astept si eu in urmatorul sezon acest concurs. Nu renunta la el Ioane. Cum am mai spus si in timpul sezonului problema era ca nu s-au vazut pronosticurile la comentarii numai inainte de o ora inceperii primului meci si lumea a uitat de ele. Daca ai putea sa faci o analiza cati eram inainte si cati dupa ce ai introdus aceasta regula.

  • WTF says:

    ... merci Seby ... un loc 4 mincinos ... dupa mine esti cel mai bun la PRONO ... as paria pe tine la anul ... la fel cum as paria pe deki ca o sa fie primul care nimereste 10 din 10 ... nu ma intrebati de ce ... :)) ...

    ... poate punem toti bani si jucam pentru un premiu in editia a3-a ... ceva de genul ... un tricou cu Inter personalizat ... poate asa creste interesul ...

  • WTF says:

    ... mai am o curiozitate ... Gumitza ce mama dracului ai facut de ai lipsit acum 2 etape de la concursul de PRONO ? :))

  • WTF says:

    ... DA poate ar fi mai bine sa trecem la formatul initial ... am vazut ca sunt cativa nemultumiti si nu vreau sa ma injure ... :) ... nu zic ca este formatul cel mai bun dar si varianta a2-a ar trebui sa sufere cateva modificari in regulament ...

    ... felicitari si multumiri lui IONUT pentru munca depusa si pentru ca ne.a suportat ... in special pe mine cu ideile mele mai mult sau mai putin tampite ... :) ...

  • gumitza says:

    salut si felicitari WTF.am crezut ca am facut pronosticurile dar de fapt m-am inselat.oricum ai fost mai bun si meriti felicitarile fara rezerve.sper ca la anu' sa continuam..dar as avea o propunere daca o persoana care nu pune pronosticurile 2 etape sa fie scoasa(Ionut se poate??)

    Forza Inter!!!

  • Ionut says:

    Notez propunerile şi o să le discutăm înainte de ediţia a treia. Democraţie ca la vechii greci :)))))

  • bodyky says:

    Felicitari WTF!

    Daca bagam premiu, atunci tot acelasi sistem trebuie pastrat. Dar, pe langa postul cu pronosticurile fiecare ar trebui sa lase un comentariu in plus cu 'Postat', 'Pronostic postat etapa X, Z bla bla' ... de verificare.

  • Gigi says:

    sa punem acolo fiecare 20-30 de ron pentru un premiu intr-un cont,ceva gen un tricou original Inter cred k ar fi ok,dak s-ar strange o suma mai mare sa se dea si la cei de pe podium.poate un update zilnic al celor care au postat ar fi util,pt k de multe ori am avut impresia k am dat pronosticurile si m-am trezit dupa etapa sau cazul meu,in ultimul moment de marea majoritate a cazurilor.20 de cititori fideli tot ne adunam,asa k nu ar fi asta o problema sa continue prono si sa adunam si de un premiu,cine vrea sa doneze bine,cine nu,nu!
    felicitari wtf pt locul 1 si pt faptul ca ai ramas cel mai galagios( a se citi activ) dintre noi :)))

Leave a Reply